Brev:
Gylper rigtig meget
11. juni 2008
Alder:
6 mdr.
Gylper rigtig meget
Hej Helen
Jeg har allerede et nyt spørgsmål til dig.
Vores datter på 6 1/2 måned gylper utrolig meget, og det har hun gjort lige fra hun blev født. Det jeg nok bare havde håbet, var at det ville holde op, når hun begyndte at få lidt mere fast føde, som mos, men hun gylper stadig meget.
Det er ikke noget der generer hende, og hun tager fint på, og trives rigtig godt, men må nok indrømme at det er ved at være en stor byrde i hverdagen, da jeg bla. synes det kan være svært at have hende med nogen steder, og der bliver vasket mange gange om dagen osv.
Har fået hende tjekket op til flere gange, men får altid at vide, at hun bare skal vokse sig fra det...
Håber du måske har et godt råd..
Venlig hilsen
Kristine